fbpx

הפנים מקרוב, מצלמה מתרחקת

מוזיקה ישראלית בתצלומי ג'ראר אלון

ג'ראר אלון הוא ממובילי התמורות בשדה הצילום הישראלי בעשור הדרמטי שלאחר מלחמת יום הכיפורים. מבט רטרוספקטיבי בעבודתו מגלה איש מקצוע מעולה, שהצליח ללכוד את האנרגיות החברתיות של תקופה סוערת, לקרֵב את האמנותי לפופולרי ואת המסחרי לחברתי. אלון גיבש גישה מקצועית חדשה בכל הקשור לתחום הצומח בשעתו של עטיפות תקליטים, היה צלם אופנה וצלם הבית של תיאטרון הבימה, ובמקביל לכל אלה יצר עבודות אישיות משמעותיות. התערוכה "הפנים מקרוב, מצלמה מתרחקת", מתמקדת בעבודות הצילום בנושא המוזיקה שאלון יצר מאמצע שנות השבעים ועד אמצע שנות השמונים. תצלומיו אלה, שנוצרו עבור חברות התקליטים ומשרדי יחסי הציבור, מדגישים את יכולותיו של ג'ראר אלון כצלם-אמן. תערוכה זו היא חלק מהתערוכה "ג'ראר אלון – רטרוספקטיבה", שהוצגה במוזיאון אשדוד לאמנות. אוצר: ערן ליטוין שם התערוכה, ציטוט הלקוח מתוך השיר "סוס עץ" - מילים: יעקב רוטבליט. לתיאור המלא מוזמנים להגיע והתרשם. התערוכה מוצגת במסדרון אולם אוסישקין מערב, לתיאום הגעה יש להתקשר למספר: 026558558
Scroll to Top

איך מגיעים?

מרכז הקונגרסים הבינ”ל – בנייני האומה ממוקם בכניסה לירושלים, במרחק נסיעה קצר מתל-אביב ומנמל התעופה בן-גוריון. מיקומו בצומת של צירים מרכזיים כמו כביש 1, כביש 6 וכביש 443 הופכת אותו לנגיש ביותר מכל כיוון. המרכז סמוך לתחנת רכבת ישראל – ולקוי הרכבת המגיעים ישירות מת”א ונתב”ג, תחנות הרכבת הקלה והתחנה המרכזית של ירושלים.

דילוג לתוכן