fbpx

"להיות שם" / צילומי הטבע של דויד מונסונגו

התחושה החזקה האוחזת בצופה בצילומיו של דויד מונסונגו היא של הימצאות בסמוך לצלם ברגע הצילום, שותף לדרמה המתחוללת ברגע לחיצת הכפתור.

צילום טבע מיסודו, מצריך יכולת לתפוס רגע אחד דינמי שלא ישוב. החיות, מטבען, לא ניתנות לבימוי ולכן על הצלם מוטלת משימה של דריכות תמידית. מונסונגו מספר: "המצלמה משמשת לי תמריץ להיות במקום בו הדברים מתרחשים ופועלים על כל החושים. השאיפה המרכזית שלי היא להשתלב בטבע, להתבונן בבעל החיים, בין אם הוא חיית טרף או נמלה, ולצלמו ב'גובה העיניים' ובכך לנסות וליצור סוג של תקשורת, להרגיש כשווה בין שווים ולנצור את הרגע האינטימי". העיקרון המנחה של מונסונגו בעבודת הצילום שלו בנופי בראשית היא הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר לכדי יצירת התצלום המושלם. מיקום התצוגה: מסדרון אוסישקין - מערב מרכז הקונגרסים בנייני האומה, שדרות שז"ר 1 ירושלים. לתיאום הגעה: 026558558
Scroll to Top

איך מגיעים?

מרכז הקונגרסים הבינ”ל – בנייני האומה ממוקם בכניסה לירושלים, במרחק נסיעה קצר מתל-אביב ומנמל התעופה בן-גוריון. מיקומו בצומת של צירים מרכזיים כמו כביש 1, כביש 6 וכביש 443 הופכת אותו לנגיש ביותר מכל כיוון. המרכז סמוך לתחנת רכבת ישראל – ולקוי הרכבת המגיעים ישירות מת”א ונתב”ג, תחנות הרכבת הקלה והתחנה המרכזית של ירושלים.

דילוג לתוכן